Nog even... - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Juf Mylene - WaarBenJij.nu Nog even... - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Juf Mylene - WaarBenJij.nu

Nog even...

Blijf op de hoogte en volg Juf

14 Februari 2014 | Nederland, Hoofddorp

Nog een week voordat ik het vliegtuig in stap met mijn collega's van de Flamingoschool en rkbs Klavertje vier!
De voorbereidingen zijn, zowel op school als thuis,in volle gang.

Vanaf vandaag kunnen de kinderen van Klippeholm een eerder gemaakt filmpje bekijken (gemaakt tijdens de reis van juf Ischa een aantal jaren terug).
Ook verzamelen de kinderen vragen die ze aan de kinderen in Zuid-Afrika willen stellen. De antwoorden neem ik dan mee terug en zal ik na de krokusvakantie persoonlijk aan de kinderen van Klippeholm komen brengen.
Zelf zal ik natuurlijk ook het een en ander filmen, wat ik graag wil laten zien als ik weer terug ben.

Eenmaal terug van deze onderwijssafari zou ik graag wat terug willen doen voor de gastvrijheid van de Ashburyschool in Montagu. Ik hoop dit samen met de ouders, kinderen en de leerkrachten te kunnen doen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Juf

Actief sinds 11 Feb. 2014
Verslag gelezen: 454
Totaal aantal bezoekers 3907

Voorgaande reizen:

22 Februari 2014 - 03 Maart 2014

Onderwijssafari Zuid-Afrika

Landen bezocht: